CLAUDIA IN CHINA

ART Residency

"In 2012, it was a great pleasure and honor for me to work and live for three months at Swatch Art Peace Hotel in Shanghai. It was an extraordinary, wonderful and inspiring time for me. A milestone in my life! I have made wonderful new friends and created abstract paintings. I hope you can  discover in these large-scale artworks the influence of the megacity Shanghai. I am proud to be a part of the Swatch family." (Claudia Bläsi, Artist)

"2012 war es eine große Freude und Ehre für mich, dass ich drei Monate lang im Swatch Art Peace Hotel in Shanghai arbeiten und leben durfte. Es war eine außergewöhnliche, wunderbare und inspirierende Zeit für mich. Ein Meilenstein in meinem Leben! Ich habe wunderbare neue Freunde gefunden und davon inspiriert abstrakte Gemälde geschaffen. Ich hoffe, auch Sie können in diesen großformatigen Kunstwerken den Einfluss der Megacity Shanghai entdecken. Ich bin stolz, ein Teil der Swatch-Familie zu sein". (Claudia Bläsi, Künstlerin)

CLAUDIA BLÄSI
Bildende Künstlerin & Visual Artist 

Atelier: Westerholzstrasse 11 - 81245 München/GERMANY
E-Mail: info@claudia-blaesi.deMobil: +49 (0) 172 8913463