CLAUDIA IN RUSSIA

ART Residency

"In winter 2017, I explored "mother Russia". What a cosmos! I lived and worked in Art Center "Pushkinskaya-10". A very unique and historical nonconformist type of community. it was a great pleasure and honor for me to work and live there with many great artists. I created and presented there my series "urban diaries". (Claudia Bläsi, Artist)

"Im Winter 2017 erkundete ich  erstmals "Mütterchen Russland". Was für ein Kosmos! Ich habe im Kunstzentrum "Pushkinskaya-10" gelebt und gearbeitet. Ein historisch einzigartiges nonkonformistisches Kunstzentrum mit Museum. Es war eine große Freude und Ehre für mich dort mit tollen Künstlern zu interagieren. Realisiert habe ich dort meine Serie "Urban Diaries" und in einer Solo Ausstellung präsentiert." (Claudia Bläsi, Artist)

CLAUDIA BLÄSI
Bildende Künstlerin & Visual Artist 

Atelier: Westerholzstrasse 11 - 81245 München/GERMANY
E-Mail: info@claudia-blaesi.deMobil: +49 (0) 172 8913463